Voor onze vestiging Bilthoven zoeken wij voor 24-40 uur per week een:

Secretarieel administratief medewerker in Bilthoven

Wie zijn wij?

Als Zorg Accountants zijn wij gespecialiseerd in de zorg- en welzijnssector en hebben een aansprekend klantenbestand in het MKB. Onze passie voor de zorg kenmerkt zich door een goed begrip van relevante wet- en regelgeving, de inzet van deskundige medewerkers en bovenal een persoonlijke benadering. En dat is ook precies hetgeen onze klanten zo in ons waarderen.

Functie omschrijving

Binnen deze functie zal je je dagelijks bezighouden met secretariële ondersteuning van verschillende afdelingen en medewerkers. Mede hierdoor biedt deze functie veel afwisseling zoals:

  • Postverwerking en ontvangen van pakketten;
  • Agendabeheer en afhandelen telefonische verzoeken en verstrekken van informatie via mail;
  • Verwerking van uitgaande correspondentie, jaarrekeningen, opdrachtbevestigingen;
  • Facturatie voor de portefeuille van één van de vennoten;
  • Beheer van de agenda´s, afspraken maken met cliënten, voornamelijk voor toegewezen vennoot en collega’s;
  • Plannen van cursussen;
  • Beheer kantoor inventaris en toezien op beheer van de locatie en materialen inclusief beheer van alarmcodes (aanvragen en activeren/deactiveren);
  • Administratieve ondersteuning aan personeelszaken.

Wat verwachten wij van jou?

  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding (het liefst in een secretariële richting) ;
  • Beschikt over goede kennis van het Office pakket ;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt reeds ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie- en werkomgeving;
  • Je bent enthousiast, flexibel, energiek en bent een echte teamplayer;
  • Verder beschik je over, een proactieve werkhouding en sta je sterk in je schoenen.

Wat kan jij van ons verwachten?

  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen (obv fulltime dienstverband);
  • 8% vakantie toeslag,
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden.